|
tatik
|
| Nivaa |
Posted on 02-02-2010 19:03
|
Moderator

|
hej drenge nu vi snart spille nogle kampe sammen... jeg lidt ked af vi ik har nogle faste rammer om hvad vi gør lads os bruge en fredag aften eller lørdag eller en søndag på at sætte os samme og lave nogle tatik til de forskellige map så man ved hvad vi skal gøre.. det ik noget kritik men tro helt sikkert at vis bliver et sammespillet team kan vi gøre det beder følger bare ik altid det er såden
det pisser mig såden af at vi taber stort nogle gange.. hvor tit vi kommer til at gå for langt frem som ik er aftalt...
som sagt er jeg bare gæst på jers ladder så vil ik bestemme
syns det kunne være en ide
nyd lige det sinatur glem det med 3000 men se de fans DK`S n1
 |
| |
|
|
| Grenade |
Posted on 02-02-2010 19:07
|
Moderator

|
det lyder som en god i de nivaa. Jeg er med på at vi skal have fundet ud af hvem gøre hvad og hvordan. Bare se den aften vi spillede radio tower. der vidste vi hvad hinanden skulle. så virker det |
| |
|
|
| Nivaa |
Posted on 02-02-2010 19:22
|
Moderator

|
ja det gik super godt på radioen den dag...
det er der fra der skal arb på...
og ham vendorme han har mange gode ider så syns bare vi skulle komme igang 
jeg har også en del for den gang jeg hva god til at skyd spillet mange kampe så lad os finde en dag..
 |
| |
|
|
| Grenade |
Posted on 02-02-2010 20:55
|
Moderator

|
Jeg er klar fredag, lørdag, søndag. |
| |
|
|
| Venom |
Posted on 03-02-2010 15:14
|
Super Admin

|
hvad sker der for jer...jeg er frisk |
| |
|
|
| Walle |
Posted on 03-02-2010 15:18
|

Super Admin

|
Hvis Venom er frisk med den alder han har så er jeg lige så frisk som en uplukket frugt på et japansk blommetræ !
skyd løs min øre er åben for mere HQ guf ! hvor det taktiske var dejligt og holdt mere vand end der løber i kongeåen på en god regnvejrsdag ! |
| |
|
|
| Venom |
Posted on 03-02-2010 15:41
|
Super Admin

|
skaf mig en cleenex  |
| |
|
|
| Nivaa |
Posted on 03-02-2010 16:40
|
Moderator

|
admin luk den tråd folk er blivet bliver for barnlige....................
 |
| |
|
|
| Grenade |
Posted on 07-02-2010 12:37
|
Moderator

|
Fint nok at man bliver enig om at vi skal have lagt noget taktik på de forskelige map's. Men hvor er i. Fredag havde vi travlt med at vente på at vi skulle spille mod Landsholdet. Lørdag var der kun walle og grenade på. ja og nu er det søndag. Så fint nok at man giver udtryk for at nu skal det være men der sker ikke en skid mere ved det. Sorry jeg syntes at det er for dårligt at når man melder sig klar. Et godt tegn var fredag aften vi holdte den rigtig godt på HQ, Men på border var der ikke styr på noget. Men det havde vi håbet på at vi havde kunne nå inden kl 2130. Men nej det var der ikke tid til. Så vi kan vel ligeså godt bare poppe den når vi spiller. ( der hvor vi ikke har fået lavet nogle taktik til) så ved man hvad man skal, så er der ikke nogen der kan blive sur ovar at man dør.
Eller er det derfor vi kalder os MissingLink, Eller er det et dæknavn for MissingTaktik. God dag til jer drenge. Håber at se jeg på i løbet af dagen. |
| |
|